ServisFormulare
Obsah
Úvod
Fochy s cistymi formulari jsou na recepci nebo stáhnout z Jalovice: \\jalovice\data\servis\__Formulare.
Fochy s pouzitymi nebo jinde ziskanymi formulari jsou v servisnim regale
Přejímací protokol počítače
Slouží k získání informací o počítači popř. jiném zařízení, které jde na zásah k nám na ÚVT. Účelem je, aby ten kdo na tom tady bude pracovat věděl, co je za problém, co s tím má dělat, přístupová hesla do PC, koho má kontaktovat .. jednotlivé položky viz přejímací protokol :-).
Prosím vyplňujte to při příjmu počítače v terénu i na ÚVT, ušetří se telefonáty a zjišťování co a jak.
Jakmile přivezete-přinesete PC na ÚVT, pokud na nem nezačnete ihned sami pracovat, dejte jej do servisního regálu vlevo od hlavniho servisne-instalacniho stolu, označte jej cedulkou s názvem klienta a cislem zakázky a přiložte přejímací protokol. Zakazku pak hodte na prislusneho technika, dnes obvykle Filipa.
Ten kdo práci v domečku zdárně odvede, dá protokol do fochu k tomuto účelu zřízenému (nadepsán "Přejímaci protokoly").
Servisní list
Servisní list slouží k evidenci práce provedené u klientů a to zejména v následujících případech
- u klientů, kteří platí hotově. Servisák po provedené práci vypíše klientovi servisní list (práci, dopravu, lze i zboží), ideálně ve 2 kopiích, jednu dá klientovi, druhou přiveze s sebou a dá pokladně (tj. například Zuzce) včetně inkasovaných peněz. Pokud možno, pište na ten servisní list UVT číslo daného zboží - kvůli kontrole, co je vyskladněno a co je zaplaceno.
- u klientů, kteří neplatí hotově, ale chtějí mít určitou formální kontrolu nad naší prací a vyžadují tedy po každém zásahu vypsat servisní list, opět jedna kopie pro klienta, jedna pro ÚVT (nám vždy stačí oxeroxovaná kopie). Takovými firmami je například Via Perfecta, Lapis. Máte-li kopii protokolu, dejte ji do fochu "Servisni listy". Poměrně výjimečná záležitost.
Protokol o převzetí PC nebo jiného zařízení do opravy jinou firmou
- odvezete-li do opravy nebo reklamace nějaké zařízení, obdržíte protokol o jeho převzetí třetí stranou. Popište jej nejlépe obyčejnou tužkou těmito položkami:
- názvem klienta a číslem zakázky
a uložte jej do fochu k tomu určenému (pojmenován "Aktuálně v externí opravě".
Ve chvíli, kdy jste určeni k vyzvednutí dané opravené věci, najděte si příslušný protokol a vemte si jej s sebou. Zpravidla jej od vás budou vyžadovat při vyzvednutí. V nouzi některým firmám stačí číslo jejich zakázky, popř. se dá telefonicky podpořit vaše snaha o vyzvednutí, někde se to dá vyzvednout na občanku.
Pokud vám po vyzvednutí protokol zustane nebo vam daji jiny protokol o oprave, ulozte jej do fochu "Externí opravy", pozor však na případnou fakturu - tu dát zvlášť, viz níže.
Faktura za opravu externí firmou
Pokud při vyzvedávání zařízení z opravy dostanete kromě protokolu fakturu, přicvakněte k ní tzv. košilku od Zuzky, vyplňte ji a dejte ji Bobanovi ke schválení. Faktura se schválenou košilkou pak přijde Zuzce k naskladnění a zaplacení.
Doklad o zaplacení něčeho hotově z vlastní kapsy
Pokud zaplatíte hotově nějakou opravu, parkovné, materiál nutný k zásahu atp., vyplňte k němu košilku od Zuzky, dejte ke schválení Bobanovi a pak si to nechte u Zuzky nebo Oliny proplatit.