Loading...
 
[Zobrazit/Skrýt nabídky vlevo]
[Zobrazit/Skrýt nabídky vpravo]

ServisAntispamPop3

Citace z emailu Dana Rimala klientum:


Slozku escanner, resp. jeji obsah ve Vasem outlooku neuvidite, protoze pouziva protokol pop3, toto neumoznujici.
Pokud chcete projit obsah slozky eScanner, je potreba se prihlasit na mailovy ucet pres webmail. Webmail se nachazi na adrese http://mail.jlt.cz kde zadate svuj mail, napr.: jagr v(e) jlt.cz a pod to Vase heslo. Tam by jste meli videt ve slozce escanner emaily, ktere nas antispam oznacil jako SPAMy.

Ohledne uctu na uceni spamu. Slozky se musi jmenovat new_spam a non_spam, nelze je prejmenovavat, protoze program ktery posleze tyto slozky kontroluje je hleda pod puvodnimy nazvy, takze s prejmenovanim slozek mizi schopnost ucit se novemu spamu. Tyto slozky jsem Vam prejmenoval zpatky, abych zachoval uceni. Pokud by se Vam v outlooku zobrazovaly nazvy slozek tak jak jste je prejmenovali, je treba kliknout pravym tlacitkem na nazev postovniho uctu a zvolit moznost "obnovit seznam slozek" Funkce techto slozek zustava nezmenena, do new_spam patri emaily ktere Vam prijdou a vy urcite ze je to SPAM. Naopak do non_spam patri mail ze slozky eScanner (ve vasem hlavnim uctu, o cemz jsem hovoril vyse), o kterem vite ze NENI spam, ackoliv tak byl oznacen.


Created by boban. Last Modification: Pátek 09 of březen, 2007 10:13:57 CET by boban.