Požadavky na IP telefonii
Na recepci potřebují jeden chytřejší telefon s displejem a možností přepojování hovorů zvenku do ordinací. V ordinacích (jsou 3-4) jim stačí nejobyčejnější telefony bez displeje, bavili jsme se i o softwarových telefonech - v ordinacích by to totiž možná stačilo, většinou jim jen volají z recepce, že přišel pacient. Z ordinace ven se prý nevolá.
Tak jako tak jsme došli k tomu, že potřebují něco jako ústřednu.
Dnes prý mají rezervováno u Connectu asi 20 čísel z řady 234251220-240, ale telefon zvoní jen na recepci.
Na recepci by dále potřebovali záznamník pro příjem hovorů v nepřítomnosti - ideálně kdyby jim zaznamenané hovory chodily do mailu na tu recepci v mp3 (tak je to např. na Suchdole v servisu)
Chtěli i fax, ale domluveno, že ho nebudeme řešit společně s VOIP, ale nejspíš později modemem přidaným do serveru (pokud jsou tam wokna), a chodily by jim faxy taky mailem