Loading...
 
[Zobrazit/Skrýt nabídky vlevo]
[Zobrazit/Skrýt nabídky vpravo]

Co a jak casto pri pravidelnem servisu u nasich klientu

Co vse pri pravidelnem servisu

• ccleaner – tydne
• kontrola logu, vysledku testu antiviru – tydne
• kontrola logu stanice – tydne
• kontrola logu serveru (pokud je windows) – tydne
• kontrola fragmentace disku – tydne (a jeji spusteni je-li potreba)
• kontrola velikosti pst/dbx souboru – tydne a pokud se blizi hranici 1.5GB tak bud donutit uzivatele promazat a zkomprimovat, pokud nemuze promazat tak provest archivaci a zkomprimovat, pokud nepomuze ani archivace, vytvorit novy pst soubor a stary otevrit pro moznost kontroly posty
• kontrola zaloh, pokud windows tak jestli probehla zaloha pres ntbackup, je-li pristup na linuxove zalohy pres web tak i tam - tydne
• kontrola aktualizaci (dnes se jiz pouziva Microsoft Update takze to kontroluje i Office aktualizace - pokud neni tak nainstalit)
• Spusteni testu antiviru - mesicne
• Promazani docasnych slozek v prohlizecich, windows\temp a dalsi

a potom na co si kdo vzpomene :) ale to uz neni bezny pravidelny servis

PS: pokud se osvedci spyware terminator tak nainstalovat vsude pac je to freeware :)


Created by lukasb. Last Modification: Pátek 09 of březen, 2007 10:39:23 CET by boban.